Com ens parlen els mitjans publicitaris?
Carolina Serra Folch, cap d'estudis del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Internacional de Catalunya, tanca el cicle de conferències al voltant de la publicitat amb la ponència Com ens parlen els mitjans publicitaris?
La conferència pretén convidar l’oient a "escoltar” la publicitat, especialment els mitjans publicitaris, per entendre la història. A través d’una mirada retrospectiva farem un recorregut dels principals mitjans publicitaris des del naixement de l’activitat –en l’últim terç del segle XIX, fins a meitats del segle XX– i veurem com ha evolucionat la societat catalana en aquest temps. Tindrem en compte els orígens de la publicitat a Catalunya i descobrirem com, de mica en mica, es va professionalitzant a mesura que sorgeixen les primeres necessitats anunciadores.
La temàtica de la xerrada, doncs, girarà entorn el paper dels mitjans publicitaris com a testimoni social, posant el focus en els diferents agents que hi participen en el procés: anunciants, mitjans publicitaris i públic objectiu.
Dimarts 5 de març, 19 h
Museu del Disseny de Barcelona
Entrada gratuïta