Els secrets d’«El boom de la publicitat»
El passat 13 de desembre es va inaugurar al Museu del Disseny la nova exposició temporal «El boom de la publicitat. Reclams de llauna, cartró i rajola. 1890-1950», que fa un recorregut, des de finals del segle XIX fins a mitjan segle XX, per la publicitat comercial gràfica dedicada especialment a la difusió de productes d’ús quotidià.
L’exposició, que es podrà veure fins al 31 de març del 2019, presenta més de 250 peces en suports com la llauna, el cartró i la rajola ceràmica que provenen en la seva gran majoria de la Col·lecció Mateu Llinàs i Audet.
El dia de la presentació vam poder parlar amb Mateu Llinàs, professional i empresari de la comunicació, que ens va explicar més detalls sobre l’origen de la seva col·lecció, formada per més de 1.200 peces (vegeu vídeo en aquesta notícia). A més, el mateix dia també vam poder conversar amb la comissària de l’exposició i directora del Museu del Disseny, Pilar Vélez, que ens va oferir les claus per les quals no us podeu perdre aquesta exposició (vegeu el segon vídeo d’aquesta notícia).