Inspira’t, reacciona i activa’t!
Inspiració, Reacció i Activació són els tres àmbits en els quals se centrarà la II Jornada de Creativitat i Tendències al Museu del Disseny. Al llarg del dia, es donaran eines per identificar quines són les principals tendències emergents de l’actualitat.
Després de la benvinguda de Pilar Vélez, directora del museu, desvelarem les principals directrius en la investigació i anàlisi de tendències en l’àmbit internacional en la conferència a càrrec de Vincent Grégoire, director creatiu de l’agència Nelly Rodi. Grégoire parlarà de diferents sectors clau com ara el disseny, la gastronomia o l’interiorisme.
Quatre activitats professionals diferents (audiovisuals, espais, música i gastronomia) tindran representació a la taula rodona «Mirades creatives. Connexions i hibridacions» i Francesca Tur, directora de Tendencias TV, serà l’encarregada de dinamitzar-la. Els participants seran Luis Cerveró, realitzador i soci fundador d’Estudio O, Inés Miró-Sans, cofundadora de Casa Bonay, Daniel Córdoba-Mendiola, director estratègic de The Hunter, i David Carabén, cantant de Mishima.
Obrirem la sessió de tarda amb «Insights: revalorització d’allò humà», un diàleg entre Marta Marín, directora del Màster en Comunicació de Moda de la Universitat Ramon Llull, i Daniel Pérez, consultor en comunicació estratègica per a marques de lifestyle. En aquesta edició parlaran sobre l’enfocament més humà que s’està donant als productes perquè hi hagi més singularitat, artesania i emoció.
Acabarem la jornada amb sis tallers de temàtiques diferents: moda, metall, paper, projectes editorials, fusta i argila. Totes les propostes partiran de peces del patrimoni del Museu del Disseny per inspirar-se i reflexionar sobre passat, present i futur com a eixos que estimulin la creativitat. I recorda: pots utilitzar el hashtag #JornadaTendències per dir la teva a través de les xarxes.