Nova edició de La Pop Up del BFF

El programa d’emprenedoria Barcelona Fashion Forward (BFF) inaugurarà una nova botiga efímera al centre de Barcelona per presentar les quatre marques guanyadores de la cinquena edició del programa.

La Pop Up del BFF es podrà visitar del 28 de març fins al 30 de juny a l’espai Lynk & Co de Passeig de Gràcia, i comptarà amb les creacions de Boulard BCNJoplin AtelierNaida C. Castel i Rubearth.

  • Boulard BCN és una marca de prêt-à-porter nascuda l’any 2020 sota la direcció d’Ugo Boulard, que presenta una visió subtil, sofisticada i elegant de la moda europea. El dissenyador s’inspira tant en la cultura modernista de Barcelona com en les seves arrels franceses. Combina la seva passió per la creació amb la curiositat i un treball meticulós per oferir unes peces de qualitat i sostenibles. 
  • Joplin Atelier va néixer després d’un viatge de les germanes Aida i Laura Molano per la Ruta 66. Joplin combina luxe i creativitat per crear peces elegants, teixits d’alta gamma i acabats impecables per a una estètica lúdicament chic i amb un toc de nostàlgia. Cadascuna d’aquestes peces s’elabora artesanalment al seu taller de Barcelona. 
  • Naida C. Castel és una marca de joieria artesanal que neix del profund desig d’auto-expressió de la seva creadora. Les seves peces eviten convencionalismes i es conceben com a objectes rebels, indòmits, contemporanis, pensats per al ritme de la vida diària. Des del seu estudi a Barcelona, Naida experimenta amb peces que exploren l’espontaneïtat de la forma i mostren l’honestedat dels materials i el seu procés de transformació. 
  • Rubearth és la marca del dissenyador Gabriel Nogueiras, que ha redefinit la moda masculina amb la fusió de disseny, art i tecnologia. Nogueiras transforma materials d’alta qualitat en peces innovadores que combinen creativitat, multifunció tecnològica i sostenibilitat. 

El programa Barcelona Fashion Forward té com a objectiu impulsar i acompanyar dissenyadors, dissenyadores i marques de moda emergents. En les seves cinc edicions ha assessorat una setantena d’empreses i marques.

Entre aquestes s’hi inclouen les 15 empreses participants en la 6ª edició del programa, que es van seleccionar el passat mes de febrer i que actualment ja estan rebent les formacions grupals i mentories incloses en la Fase 1 del programa.

El BFF està impulsat per la Regidoria de Cultura i Indústries Creatives, a través del Disseny Hub Barcelona i amb la col·laboració de Barcelona Activa.

Ajuntament de Barcelona