BFF Barcelona Fashion Forward: La Pop Up
L'escenari de la moda a Barcelona pren un nou gir amb l'obertura de BFF Barcelona Fashion Forward: La Pop Up, una oportunitat per descobrir el talent emergent en el món de la moda.
Del 6 de maig al 6 de juliol, les quatre empreses guanyadores de la quarta edició del programa Barcelona Fashion Foward mostraran els seus treballs a Lynk&Co (Passeig de Gràcia, 44, Barcelona):
- Sabinis: una marca de calçat que uneix l'artesania tradicional amb la innovació en el disseny, creant sabates contemporànies que són una expressió d'estil i comoditat. Amb un enfocament en desafiar les tendències convencionals, Sabinis ofereix dissenys únics, elaborats amb materials de primera qualitat per a aquells que busquen calçat amb una identitat pròpia.
- La filosofia de Carlota Cahis es basa a oferir comoditat sense renunciar a l'elegància i l'estil. Especialitzada en peces de punt, Carlota Cahis crea dissenys fàcils i confortables amb patrons elaborats i acabats de gran qualitat. La seva missió és oferir a les dones una sensació de completa llibertat.
- LOVE by Ksenia Karpenko combina la moda contemporània amb un exquisit patrimoni cultural d’Ucraïna, el país d’on prové, per crear peces artístiques que es poden vestir.
- Other. Ordinary Aparell deixa anar la recerca de la perfecció i abraça l'autenticitat. Amb un estil que celebra la simplicitat dels clàssics i els detalls ben elaborats, aquesta marca ofereix peces que expressen l'amor per la moda i l’artesania.
Barcelona Fashion Forward és un programa d'emprenedoria de moda promogut per l'Institut de Cultura de Barcelona a través del DHub, en col·laboració amb Barcelona Activa. Aquest programa ofereix suport i acompanyament a dissenyadors i marques emergents del sector de la moda a Barcelona i l'àrea metropolitana. Es busca millorar la professionalització i optimitzar processos mitjançant formació, assessorament personalitzat i un pla de serveis. El programa s'adreça a persones autònomes o empreses especialitzades en disseny i comercialització tèxtil, innovadores i compromeses amb la sostenibilitat. Està dividit en dues fases: la primera inclou formació grupals i mentoria, mentre que la segona ofereix a les quatre marques guanyadores de la primera fase un pla de serveis ad hoc durant 6 mesos per millorar la comercialització, comunicació i digitalització de la marca.